Klacht: niet bezorging

op 03 april 2013 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,
Vanmorgen gemeld dat we geen krant hebben ontvangen, deze zou tussen 11 en 14.00u nabezorgd worden. Dit is niet gebeurd dus weer gebeld en er werd ons gezegd dat hij niet meer komt. Morgen maar weer afwachten.
Het is niet de eerste keer en we balen er vreselijk van. Dus hebben we net het abonnement beeindigd na 35 jaar lid te zijn geweest. We zijn per telefoon niet zo correct behandelt want konden in 1ste instantie pas per augustus afzeggen, na vrij boos te zijn geworden is dit nu per 1 mei, wat vrij logisch is omdat we tot dan betaald hebben.
Jullie gaan wel makkelijk met je abonnees om i.p.v. te zorgen dat de krant alsnog in de bus komt het gewoon af laten weten, vreemd want wij hebben hem gewoon betaald.
Jammer dat de bezorging samen gaat met de lc en fries dagblad, deze bezorger gaat jullie meer klanten kosten want de lc is jaren terug door ons en bijna de hele straat al opgezegd omdat de krant vaak niet kwam. Toen is er een commissie ingezet maar dit heeft dus niet geholpen wij hebben geen zin meer in herhaling van de bezorg geschiedenis. En dan weer tijden aan de telefoon zitten.
Hopelijk begrijpen jullie onze frustratie.
Vriendelijke groet, D. De Bruin

Gewenste Oplossing:

De krant nog voor 19.00u leveren,
En deze bezorger corrigeren want die doet niets met jullie telefoontje om de krant alsnog te leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door pebbles123