Klacht: Niet bezorgen wel incasseren

Wout1267 op 27 april 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In februari Abonnees genomen op de Telegraaf
Tot op heden drie keer automatische incasso, nul keer een krant gezien. Vijf keer contact met klantenservice. Alle incasso s teruggeboekt, nu krijg ik herinneringen .

Gewenste Oplossing:

Stopzetten, mijn gegevens verwijderen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 april 2020 om 19:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Schuiling,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van De Telegraaf te wensen overlaat.

Wij begrijpen dat u voor een abonnement kiest om ’s morgens zorgeloos De Telegraaf te kunnen lezen en daar moeten wij voor zorgen. Wij vinden het dan ook erg vervelend te vernemen dat de bezorging niet loopt zoals u van ons mag verwachten.

Wij zien dat u vanaf de start van het abonnement meerdere malen contact met ons hebt opgenomen betreffende de bezorging en het spijt ons te vernemen dat dit nog niet het gewenste effect heeft gehad.

Standaard compenseren wij gemiste kranten door het verschuiven van de factuurdatum van het abonnement, zodat er toch het aantal kranten bezorgd wordt waarvoor betaald is.
Aangezien u vanaf de start van het abonnement al geen krant heeft ontvangen gaan wij dit anders oplossen. De periode van 07 maart tm 05 mei wordt kwijtgescholden.

Wij hebben uw melding met verhoogde prioriteit aan onze bezorgdienst doorgegeven en doen er alles aan om de bezorging van uw krant verder goed te laten verlopen.

Wij vragen u ons twee weken de tijd te geven om de bezorging alsnog op orde te krijgen. Deze twee weken zijn natuurlijk op onze kosten. Mochten wij binnen deze twee weken de bezorging nog niet op orde krijgen dan kan het abonnement alsnog stopgezet worden.

Graag nemen wij maandag 04 mei contact met u op met de vraag hoe de bezorging van zaterdag 02 mei verlopen is.

Met vriendelijke groet
SA- Webcare Team

Wout1267

Heeft op 28 april 2020 om 07:10 geantwoord

Geen vertrouwen in dat het nu wel goed komt. We zullen zien.

Alle klachten die gemeld zijn door Wout1267