Klacht: niet bezorgen van reclamefolders

op 11 juli 2016 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben al twee weken geen reclamefolders meer gekregen. Heb geprobeerd om klacht in te dienen maar op een of andere manier kan dit niet. Weken daarvoor ook al slecht bezorgd. Hele buurt hier

Gewenste Oplossing:

Als de post gewoon iedere week in de brievenbus ligt zoals elders in het dorp hier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 12 juli 2016 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas ontvingen wij van u een klacht betreffende de bezorging van uw reclamemateriaal. Wij hebben deze bij onze bezorger onder de aandacht gebracht met de mededeling dat er correct bezorgd dient te worden. Mocht de klacht volgende week nog niet opgelost zijn dan kunt u contact opnemen met Axender Cuyk op telefoonnummer 0485-319050.

Alle klachten die gemeld zijn door sjamar@home.nl