Klacht: Niet bezorgen van producten

op 13 mei 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik heb bij Tommy Teleshopping enige tijd geleden (vermoedelijk in februari 2016) een product besteld. Het product heb ik nooit ontvangen. Nu krijg ik regelmatig een herinnering waarin vermeld wordt om het openstaande bedrag te betalen. Tommy Teleshopping heeft een onderzoek ingesteld bij DHL voor wat betreft de levering. DHL zegt dat ze het pakket in de brievenbus gedeponeerd te hebben. Deze brievenbus is echter door 1 persoon te openen en deze persoon verklaart niets voor mij ontvangen te hebben. Bij navraag door mij bij Tommy Teleshopping hebben ze ook verklaard dat hetproductuitverkocht zou zijn.
Ik kan geen klacht indienen bij Tommy Teleshopping want zij houden zich vast aan de uitkomst van het onderzoek dat ze bij DHL hebben gedaan ( pakket is afgeleverd) en ook niet bij afterpay want die zeggen zolang Tommy Teleshopping het dossier niet gesloten hebben blijven zij aanmaningen versturen. Mijn vraag is nu aan DHL om nog eens te kijken of het pakket echt afgeleverd is. Ik heb echter geen bonnummer of track en trace nummer. Het ordernummer is 500288838, afterpay kenmerk 218115721,
Het betrof hier een schoonheidbehandeling pakket.
Geadresseerd aan mevrouw L. Hock, Schouwenbaan 6-16 te 4725 SV Wouwse Plantage? Telefoonnummer 06-43483219 of 0165 326165.
Hopelijk is deze mail voldoende en kunt u mij uitsluitsel geven.

Met vriendelijk groet,

L. Hock
Schouwenbaan 6-16
4725 SV Wouwse Plantage.

Als het probleem opgelost is en ik geen aanmaningen meer krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 05 juli 2016 om 09:05 geantwoord

Beste Klant,

Naar aanleiding van de klacht hebben wij telefonisch contact gehad met de klant.

De klacht is besproken en naar alle tevredenheid opgelost. Tommy Teleshopping draagt zorg dat het aankoopbedrag wordt terug gestort.

Namens het gehele team bieden wij onze excuses aan voor het ongemak.

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Henri Hock