Klacht: niet bezorgen van krant

op 02 augustus 2017 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

krant niet bezorgd

Gewenste Oplossing:

als de krant bezorgd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dagblad de Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 03 augustus 2017 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte de heer Berghmans,

Bedankt voor uw e-mail,
Vervelend dat u de krant niet heeft ontvangen. Wij gaan uw klachten doorgeven aan de bezorgdienst om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt.
Helaas kunnen wij uw krant niet meer nabezorgen. Onze landelijke bezorg-organisatie biedt deze dienst niet meer aan. (dit geldt voor alle nationale en regionale kranten ).
U heeft een proefabonnement, dus uw abonnement gaat 1 dag verlengd worden.
Wel kunt u de krant ook online lezen. Dit is gratis voor onze abonnees. U heeft voor het inloggen uw abonneenummer nodig: 9146647
Registreren of inloggen kan op www.limburger.nl/digitaal.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Postbus 5100
6130 PC Sittard
+31 (0)46 411 76 00
backoffice@DeLimburger.nl
delimburger.nl

Media Groep Limburg is uitgever van
De Limburger, VIA Limburg, WijLimburg en Limburgvac

Alle klachten die gemeld zijn door h.berghmans1