Klacht: niet bezorgen

op 12 oktober 2016 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben al van 7-10-2016 proberen of ik de krant bezorgd kan krijgen, is altijd goed gegaan tot jongs leden.Na verschillende tel. te hebben gepleegd is het me nog niet gelukt om de krant te krijgen, er wordt aangewerkt om het probleem op te lossen zegen ze, maar het is nu 12 -10 -2016 en nog steeds geen krant.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik de krant weer krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dagblad de Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 12 oktober 2016 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Krijntjes,

vanaf morgen gaat u de krant weer ontvangen. er is een interne fout gemaakt bij adres/huisnummer. Onze excuses voor het ongemak! De niet ontvangen kranten worden vergoed.
Vriendelijke groet,
Lezersservice MGL
M. Houwers-. . . . . . . . . . . . . . . . . .
.

Alle klachten die gemeld zijn door Krijntjes.59