Klacht: Niet bezorgen

op 14 september 2016 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De OPD bezorger zou vandaag mijn telefoon en abonnement bezorgen maar was niet op komen dagen de bezorger kwam helemaal niet opdagen terwijl ik een mail kreeg dat de bezorger tussen 15 en 18 uur zou komen
En heeft mijn abonnement geannuleerd volgens tele 2 ik ben woest alles weer opnieuw moeten aanvragen en weer een tijd wachten we waren de hele dag thuis en bezorger flikt dit even
Wagellijk
Dennis Sibon

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakket zo snel mogelijk gebracht word te gek voor woorden
OPD gaat dit probleem maar oplossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 28 december 2016 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis 95