Klacht: Niet bezorgd omdat geadresseerde niet thuis was.

op 06 oktober 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou er een pakket bezorgd worden, echter wordt vlak voordat de bezorger er is vermeld dat ik niet thuis blijk te zijn. Dit gebeurt terwijl ik volledig zicht heb op de straat.
Gebeld met klantenservice, de koerier, genaamd Joey, moet nog in de buurt zijn. Deze zoeken contact. Krijg ik te horen dat hij heeft aangebeld, ik niet aanwezig ben geweest en daarbij ook de buren links en rechts niet. Dit is gewoon niet waar! Ik ben thuis en daarbij mijn buren ook.
Dit is een erg slechte service en ik raad alle bedrijven dan ook aan een andere pakketbezorger te nemen.

Tevreden over deze behandeling wordt ik niet meer.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 09 oktober 2017 om 11:12 geantwoord

Beste R. Cupido,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben de route van 06-10-2017 gecontroleerd maar zien dat de koerier wel in de buurt is geweest. Wellicht heeft hij een aan verkeerde deur gestaan? Vervelend om te vernemen dat het is misgelopen! We begrijpen dat het een nare situatie is geweest waarvoor excuses!

Er staat een nieuwe afspraak gepland voor vandaag. We gaan ervan uit dat het nu in orde zal komen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Ren Cup