Klacht: Niet bezorgd

op 13 december 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Yunus681

5 maanden geleden - Om 21:15 gebeld werd er gezegd dat het zou komen. Niet gekomen. Om 21:45 gebeld werd er opgenomen maar niet gepraat terwijl ik gewoon geluidjes hoorde. Erg slechte service. De afspraken worden niet nagekomen en er wordt valse informatie doorgegeven. Ik ben erg ontvreden.

Reactie van de melder van de klacht Yunus681

5 maanden geleden - Om 21:15 gebeld werd er gezegd dat het zou komen. Niet gekomen. Om 21:45 gebeld werd er opgenomen maar niet gepraat terwijl ik gewoon geluidjes hoorde. Erg slechte service. De afspraken worden niet nagekomen en er wordt valse informatie doorgegeven. Ik ben ontvreden.

Reactie van de melder van de klacht Yunus681

5 maanden geleden - Het is nu 23:10. Ik heb zojuist een mail gekregen dat de bezorger mij niet thuis trof? Is dit een grap? Ik ben vanaf 18:00 thuis en krijg deze mail? Dit slaat nergens op. Eerst komen ze de afspraak niet na, vervolgens wordt er via telefonisch contact verteld dat de bezorger onderweg is en door de file te laat is. Na een tweede belletje geven jullie geen antwoord. En uiteindelijk na 2 uur afloop krijg ik een mail dat de bezorger mij niet kan vinden? Jullie enigste taak is een pakket optijd bezorgen, Maar het lukt jullie niet eens uberhaupt een pakket te bezorgen. Ik wil dat jullie hiervoor zo snel mogelijk een oplossing voor bieden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 15 december 2017 om 16:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Yunus,

Vervelend om te lezen! We gaan uw klacht hier intern oppakken.

Ik zie dat er in het systeem een nieuwe afspraak in staat voor 22 december.
Mocht u het pakket eerder wensen te ontvangen zou u dit dan aan kunnen geven? Dan gaan we uiteraard ons best hiervoor doen.

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door Yunus681