Klacht: Niet bezorgd

op 06 oktober 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben de hele avond (5 oktober) thuis, krijg ik ineens een bericht dat ik opnieuw een afspraak kan maken omdat ik niet thuis zou zijn. Na telefonisch bellen blijkt dat ze bij mij niet kunnen bezorgen omdat ze de auto niet kunnen zien vanaf mijn deur, ja dat weet ik, maar zeg dat dan van te voren of bel mij op zodat ik naar je toe kan komen lopen en niet dat ik pas nu een week later een afspraak weer opnieuw kan maken omdat zij hun werk niet doen. Als dit aangegeven staat van te voren dan kan ik het melden dat ik naar de garage toe kom. Maar nog erger ze bellen met het hoofdkantoor en niet met mij?

Gewenste Oplossing:

Als ik vandaag (6 oktober) mijn pakket kan krijgen en dat ze duidelijk aangeven op de site waar en hoe ze bezorgen zodat je dat kan aangeven. En als er iets is waardoor ze niet kunnen komen dat ze even bellen naar de klant voordat ze het zomaar terugsturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 07 oktober 2017 om 08:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

We hebben uw pakket hier inderdaad nog liggen. We hebben het aan de koerier meegegeven die vandaag bij u in de buurt rijdt. Hij zal tussen 11.30u en 13.30u op uw adres kunnen zijn. Ik heb hem ook verzocht om telefonisch contact met u op te nemen.

Hopende u voldoende geinformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,

Planning OPD

Heeft op 11 oktober 2017 om 10:54 geantwoord

Ik heb nu mijn telefoon al, maar ik kreeg eerst te horen dat jullie niet in het weekend leveren, dus ik heb er geen rekening mee kunnen houden dat het die zaterdag zou komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mtvdberge