Klacht: niet bezorgd

op 11 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 oktober 2016 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Meurmans,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben uw account bekeken en de meldingen doorgegeven aan ons distributiecentrum. Hier zullen zij dit probleem verder oppakken en ervoor zorgen dat de bezorging weer verloopt zoals dit hoort.
Indien de problemen aanhouden, dan horen wij dit graag van u.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Jacques Muermans