Klacht: niet bezorgd

op 09 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 augustus 2016 om 13:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u geen krant heeft ontvangen op 8 augustus 2016.

Wij hebben deze klacht aan onze bezorgdienst voorgelegd met het dringende verzoek om de bezorging naar behoren te laten verlopen. Mocht u echter nog steeds met onregelmatigheden in de bezorging worden geconfronteerd, dan vernemen wij dit graag van u opdat wij actie kunnen ondernemen.

Tevens zijn de betreffende kranten conform onze voorwaarden gecompenseerd. Uw betaalperiode is verlengd met het aantal gemiste edities van de krant. Helaas is het nabezorgen van kranten landelijk afgeschaft en kunnen wij hier geen zorg voor dragen.

Wij zouden het ten zeerste betreuren indien u besluit uw abonnement te beeindigen en hopen dat u nog lange tijd met ons meeleest.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door vlot grandcafe