Klacht: niet bezorgd

op 29 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 juni 2016 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Cassee-Schruer

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet altijd goed verloopt.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij zijn erg blij dat u dit aan ons doorgeeft. Nu hebben wij contact opgenomen met uw bezorger hierover om dit zo snel mogelijk op te lossen. Tevens verschuiven wij de betaaldatum met drie dagen zodat u de gemiste kranten niet betaalt.

Wij zien dat u de andere klachten niet aan ons heeft doorgegeven. De eerst volgende klacht is van 15 mei 2016. Hierdoor waren wij er niet van op de hoogte dat de bezorging bij u niet goed verloopt. Wij willen dit uiteraard graag voor u oplossen daarom vragen wij u het aan ons door te geven mocht het toch weer mis gaan.

Wij danken u zeer.

Met hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door bschruer