Mijn Klacht:
DHL heeft geprobeerd een pakket af te leveren helaas was ik niet thuis. Het pakket zou de volgende dag bezorgd worden volgens het briefje : We hebben u gemist. Speciaal hiervoor thuis gebleven. Wat schetst mijn verbazing ligt er weer een briefje op de deurmat dat de bezorger me gemist heeft. Ik probeer de huisbel die functioneert gewoon. Na een telefoontje krijg ik de mededeling dat ik het pakket bij het depot mag gaan ophalen. 25 km verder op. Hier ben ik het niet mee eens en ben dus ook niet van plan dit te doen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben van mening dat DHL dit moet oplossen en niet de geadresseerde of de afzender zoals de heer aan de telefoon mij vertelde. Als dit de mentaliteit van DHL is dan valt me hun klantenservice erg tegen.

