Klacht: niet bestel/oplichterij

op 09 juni 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Op facebook had ik reclame gezien en ging even lezen, uit nieuwsgierigheid wilde ik weten hoeveel zou het pakje kosten en vervolgens moet ik mijn naam invullen. toen ik het bedrag zag had ik gelijk geannuleerd.
binnen een week kreeg ik het bestelling thuis en met een factuur van 85 euro? terwijl ik niet eens heb besteld? oplichters hier. ze kunnen geen geld maken proberen ze bij deze manier om geld te maken.
ik wil gelijk retourneren.

niet tevreden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 26 juni 2017 om 18:43 geantwoord

Wij versturen geen ongewenste bestellingen, tevens dient er vooraf akkoord moeten worden gegaan met de zending. Bovendien is er een email met bevestiging van de bestelling verstuurd met daarin de mogelijkheid om de bestelling te annuleren. Uw retourzending is reeds ontvangen en geaccepteerd, en aldus is de factuur nu gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door baas1