Klacht: Niet bestelde producten waar ik ik de retourkosten voor moet betalen

op 15 juni 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op de site van Luxstyle gekeken naar Detox pads, om de prijs te kunnen bekijken moest ik mijn gegevens invullen. Ik vond ze te duur dus ben weer weggegaan uit hun site. Een dag later krijg ik een mail dat ik ze wel besteld heb en een bedrag van 63,40 moet betalen. Ik heb ze vervolgens gemaild dat ik geen bestelling heb gedaan en dat ik de bestelling ongedaan wil maken, dit was echter niet meer mogelijk omdat het product al het warenhuis had verlaten maar ik kon de producten altijd terug sturen, dan moest ik wel de retourskosten zelf betalen en ik kreeg een hele waslijst met eisen, factuur bon aan het pakket en een notitie met mijn naam ,adres en telefoonnummer en ik moest ze nog mailen hierover. Dit ga ik natuurlijk allemaal niet doen! Wat een onzin, ik sta volkomen in mijn recht zal het product dan ook niet terug sturen, ze mogen het zelf komen ophalen. Maar ze zitten in Denemarken dus dat wordt lastig. Nog tips?

Mensen een echte bestelling laten doen met een duidelijke link waarop zij de bestelling kunnen doen en met een betaalmogelijkheid en er nog even een bevestigingsmail achter aan gooien

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lolalief