Klacht: Niet bestelde producten

op 13 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Via Instagram zag ik een link van lux style , dat ik blackhead mask kon bestellen. Ik heb nooit de bestelling geplaatst maar toch een pakket gekregen met 30 van die maskers.
De zelfde dag dat ik ze binnen had gekregen heb ik ze terug retour gestuurd.

Later kreeg ik weer een mail met dat ze mijn retour hadden ontvangen en dat er maar slechts een deel van is terug gestuurd wat niet klopte want alles zat nog steeds in de envelop
Toen heb ik een mail terug en gezegd dat ik alles weer direct in de envelop had gedaan.
Toen kreeg ik nog een mail waarin stond dat deze keer een deel van het product beschadigd was. En kreeg er weer een vacature bij.

Vandaag heb ik weer een vacature binnen gehad.
En ik wil gewoon dat het stopt want ik wil niet voor iets betalen waar ik in de eerste instatie nooit om gevraagd heb.

Wanneer ze stoppen met het sturen van oplopende vacatures

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 18 augustus 2017 om 20:56 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Xjjoyy