Klacht: Niet bestelde maskers toch ontvangen

op 21 mei 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Kreeg de link via Facebook, nadat ik mijn gegevens had ingevuld schrok ik van het te betalen bedrag. Ik heb de maskers niet besteld, niet op een “bestelknop” heb geklikt en de website afgesloten..
Enkele dagen later kreeg ik de maskers toch geleverd met een fikse factuur. Via e-mail heb ik ze laten weten dat ze mij niet meer moesten lastigvallen en mij geen ongevraagde artikelen mochten opsturen. Ik kreeg een mail terug met excuses en dat ik de maskers dan maar moest terug sturen …. naar Denemarken. Ik heb contact opgenomen met mijn rechtsbijstandsverzekering. Zij zeiden dat ik juist had gehandeld door ze een mail te sturen met duidelijk vermeld dat ik de geleverde artikelen niet had besteld en dat ik niets met hen te maken wilde hebben. Maar nu krijg ik een tweede en laatste aanmaning (een eerste aanmaning heb ik nooit ontvangen). Hoe kan ik dit laten stoppen?.

Als ik geen aanmaningen meer krijg en mijn gegevens in hun systeem gewist worden. En ik een laatste schrijven krijg waarin staat dat de zaak afgehandeld is en ik evt. de maskers op kosten van Lux Style naar een nader door Lux Style te bepalen adres retourneer.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jasmijn.ijsbeer