Klacht: Niet besteld toch ontvangen

Lionel Samyn op 02 maart 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ze zijn heel vaag en rekenen enorme sommen aan. Een week later doen ze er al 10€ bij!
Ik zal ze morgen aangetekend terugsturen naar Denemarken. Alhoewel hun web adres eindigt op nl.

Stoppen met de factuur

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Lionel Samyn

4 jaren geleden - ik diende een klacht in bij VidaXl wegens een tekort aan stukken voor de zwart stoffen kleerkast met tien vakken ik kreeg maar de helft van de nodige stukken . Ik zit dus met een stoffen tent en zelfs twee want ook bij Bol.com bestelde ik er ene. Ik vraag me de nodige stukken, exact de helft te bezorgen op mijn nieuw adres: Eksaardestraat 63, 8800 Roeselare, 32 499814102 mvg. Samyn Lionel produktnummer:240495.A

Reactie van de melder van de klacht Lionel Samyn

4 jaren geleden - ook werd mij telefonisch beloofd dat ik een geldsom op mijn rekening terug zou krijgen in de eerste drie dagen. we zijn al enkele weken verder en ik kreeg NIKS. Dat was een persoon van VidaXl-België

Alle klachten die gemeld zijn door Lionel Samyn