Klacht: niet besteld, toch gekregen !

op 09 september 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goede middag,

ik zou een gratis monster krijgen.
dus mijn adres gegeven .
daarna doet de site niks meer.
ik denk, opnieuw.
dat had ik dus niet moeten doen.
ik krijg dan een mail dat de gratis monsters op zijn .

dat is wel netjes van Luxstyle . ja toch ?
NIET DUS !!!!!!!
ik krijg de volgende dag een mail dat mijn bestellingen onderweg is !!!!

ik heb een mail gestuurd dat ik niks heb besteld !
Luxstyle , mails mij , dat IK het kan terug sturen.

DAT kost mij dus € 10,00 voor iets dat ik niet bestelt heb !!!!!
en ze verwachten dat alles zonder schade bij hun komt !!!

ik heb daarna hun een mail gestuurd dat ze de bestelling bij mij kunnen op halen !!!!

Gewenste Oplossing:

dat ze zelf kosten nemen en dat de schade niet mijn probleem wordt !

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 25 september 2016 om 23:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste dhr. van Barneveld,

Bedankt voor uw schrijven.

We bieden geen gratis Blackhead Killer peel-off maskers aan. In het keuze menu worden de kosten van het product duidelijk aangegeven en daar is destijds mee akkoord gegaan.

Het bestelformulier is verder ingevuld naar aanleiding van de link naar onze bestelpagina die in de foutmelding die destijds kreeg te zien wordt vermeld.

We hebben u reeds de instructies verstuurd voor het retourneren van de producten. Zodra we de producten retour hebben ontvangen, zullen we de factuur sluiten.

Reactie van de melder van de klacht j barneveld

2 maanden geleden - het probleem blijft !!! ik moet kosten maken om het "GRATIS"product terug sturen . +/- € 10 en dat doe ik niet ! ze komen dat maar gratis ophalen . net als het Gratis versturen !!!!

Heeft op 28 september 2016 om 12:06 geantwoord

het probleem blijft !!!

ik moet kosten maken om het \"GRATIS\"product terug sturen .

+/- € 10 en dat doe ik niet !

ze komen dat maar gratis ophalen .
net als het Gratis versturen !!!!

Reactie van de melder van de klacht j barneveld

2 maanden geleden - het probleem blijft !!! ik moet kosten maken om het "GRATIS"product terug sturen . +/- € 10 en dat doe ik niet ! ze komen dat maar gratis ophalen . net als het Gratis versturen !!!!

Alle klachten die gemeld zijn door j barneveld