Klacht: niet besteld en constant dreigingen om te betalen!

op 14 juni 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

HEB NU MAIL NAAR HEN GESCHREVEN DAT IK KLACHT BIJ JULLIE INDIENDE EN DAT IK NAAR DE POLITIE ZOU STAPPEN MOCHTEN ZE ME NOG BEDREIGINGEN STUREN; meteen was het opgelost!!! Ze hadden zogezegd nu pas het product teruggekregen, terwijl de Belgische post al na veertien dagen (en het dateerde van begin april) de goederen terugstuurt! Dank u; uw naam alleen al helpt!!! Op Facebook zag ik een pub over detoxen via de voeten. Ik was nieuwsgierig hoeveel het kostte en klikte dus door. Om de prijs te weten te komen, moest ik echter mijn naam, adres en mailadres ingeven, wat ik deed; het kost 63,90 euro. Ondertussen zag ik echter commentaar van iemand dat ze oneerlijk zijn. Ik wilde het sowieso niet bestellen, was enkel nieuwsgierig en bestelde het dus zeker niet, betaalde ook niet, drukte niet op de bestelknop, ging er gewoon uit. Maar toch kreeg ik dadelijk een email dat ze mijn bestelling hadden doorgegeven en dat ik het \’s anderendaags zou krijgen. Ik antwoordde dan ook dadelijk dat ik het niet besteld had en het ook niet wou en ook niet zou betalen, waarop zij antwoordden dat het te laat was, dat de bestelling was doorgegeven. Ik schreef terug annuleer ze dan toch gewoon. Maar ze bleven insisteren dat dit niet kon. Toen ik een paar dagen later terug thuis kwam, kreeg ik een papier van de post dat er een pakje voor mij was, maar ik had geen pakje besteld en ging dus ook niet naar de post. Toch kreeg ik een factuur op 24 april 2016 voor 63,90 uur, waarop ik hen alsnog een email schreef dat ik dit product niet had besteld, niet had gekregen en ook niet zou betalen. Dan kreeg ik een herinnering met 10 euro erbij op 8 mei 2016, nog eens met 10 euro erbij op 18 mei 2016 en vanmorgen op 5 juni gedateerd alweer. Nu dreigen ze dat als ik de 93,90 euro niet betaal, ze deze vordering binnen 5 dagen uit handen geven voor externe incasso. Ze dreigen: \”De kosten hiervoor komen geheel voor uw eigen rekening. Buiten het feit dat dit extra kosten met zich meebrengt, heeft de gerechtsdeurwaarder ook de bevoegdheid een dagvaarding uit te brengen, of om eventueel beslag te leggen op uw bankrekening. U zal hierop dan geen invloed meer kunnen uitoefenen. Wij raden u dan ook aan om het bedrag direct over te maken, om dit traject te voorkomen. Voor vragen en/of opmerkingen kunt u contact op nemen met onze klantendienst: mail@luxstyle.be\”
Dit is de meest oneerlijke verkooptechniek die ik ooit gezien heb.

Ik ben enkel tevreden als die mensen stoppen met oneerlijk zijn; d.w.z. stoppen met mij wat dan ook toe te sturen en al zeker geen factuur voor iets wat ik niet heb besteld, niet heb gekregen en mij gerust laten.

Het heeft niet eens zin van hen te mailen; ze willen gewoon geld voor iets wat ik niet heb besteld en niet heb gekregen en moeten me gerust laten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beatrice De Vis