Klacht: Niet besteld.

op 06 juni 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik had een account bij LuxStyle en een paar maanden later zag ik een reclame voorbij gaan van hun op Instagram. Ik klikte er op en ging automatisch naar hun website. Het eerste wat ik zag was ‘Bedankt voor uw bestelling geniet er van etc.’ Ik begreep het niet want had niks besteld was pas 1 seconde op de site en dat is het eerste wat ik zag. Paar weken later kreeg ik het pakketje en een mail met daarin uw pakket is aangekomen geniet er van etc’ Ik mailde LuxStyle want ik had het pakketje nooit besteld en gaf dus ook aan dat ik het niet had besteld en dat ik het wou retouren. Toen ik antwoord terug kreeg zat ik in Spanje dus kon het niet eerder terug sturen. Zodra ik terug was was dat het eerste wat ik heb gedaan en nu krijg ik weer een mail omdat het niet binnen 14 dagen was, los van alles snap ik het dat ze een bepaalde retour tijd hebben maar ik heb het nooit besteld! En nu krijg ik mailtjes met voorkom incasso en deurwaarde. Terwijl hier voor kreeg ik al mails met herinneringen en elke keer stuurde ik de uitleg terug maar he enige wat ik er op terug kreeg was het is niet binnen 14 dagen. Ik heb nooit antwoord gekregen op het feit dat ik het nooit besteld heb. Als ik iets bestel betaal ik altijd ik heb daar geen moeite mee want ik bestel iets wat ik leuk vind of mooi vind maar dit heb ik niet besteld omdat ik het duur vond en ik het veel goedkoper kan vinden.

Ik ben tevreden als ik geen mailtjes meer krijg en dat ze begrijpen dat ik het product nooit heb besteld!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 26 juni 2017 om 19:02 geantwoord

Excuses voor de mis-communicatie. De bestelling is destijds verwerkt naar aanleiding van het invullen van het bestelformulier en het accepteren van de voorwaarden.
Door het accepteren van de algemene voorwaarden en het aanklikken van de \"bestellen\" knop is er akkoord gegaan met de bestelling.
Wij willen u ter compensatie aanbieden om de herinneringskosten aan u terug te betalen. Neemt u hiervoor met vermelding van het bestelnummer contact op met onze klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Gwynnessa