Klacht: Niet besteld

op 03 juni 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb niks besteld van deze site maar toch heb ik producten binnengekregen en wordt er verwacht dat ik deze ga betalen. Ik wilde alleen weten hoe duur het was en heb niet op bestellen geklikt.

Gewenste Oplossing:

Als ze zelf voor de retourneringen betalen en ik van dit af ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 26 juni 2017 om 19:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Tijdens het plaatsen van een bestelling dient er door de besteller akkoord moeten worden gegaan met de bestelling en de ver zending. Bovendien wordt er een email met bevestiging van de bestelling verstuurd met daarin de mogelijkheid om de bestelling te annuleren. Wij organiseren noch vergoeden de kosten van een retourzending. De termijn van 14 dagen waarbinnen de bestelling ongeopend kon worden geretourneerd is reeds verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Impala67