Klacht: Niet bestaande woningen

op 03 mei 2017 over InAmsterdamtehuur.nl in de categorie Woningcorporaties

Onlangs heb ik op twee woningen gereageerd, maar niks over vernomen. Wat blijkt? Wanneer ik ging ‘zoeken op afbeelding’ op Google bleek dat deze woningen zich elders in het land bevinden van een andere aanbieder.

Ze bieden een studio aan in de Kinkerstraat. Dit blijkt helemaal niet in de Kinkerstraat te zijn, maar in Arnhem. Zie deze link: https://www.kamerstunt.nl/huurwoningen/arnhem/details/9636911-spijkerstraat.html?utm_source=trovit&utm_medium=ads&utm_campaign=Premium

Een andere woning die zij op dit moment zogenaamd verhuren in de Overtoom, bevindt zich in een ander gedeelte van Amsterdam, namelijk de Lederambachtstraat, en blijkt een koopwoning te zijn. https://www.weghuis.nl/woning/lederambachtstraat-222-plaats-e182500-k-k/

Het is zeer gemakkelijk om deze foto’s via Google op te zoeken. Helaas ben ik er te laat achter gekomen want ik heb in totaal € 30,- uitgegeven (€ 15,00 per woning) aan helemaal niks! Daarnaast is het schandalig dat mensen geen reviews achter kunnen laten en dergelijke.

Het stoppen van aanbieden van (onjuiste) woningen en mij tegemoetkomen met € 30,- die ik heb besteed aan niet-bestaande woningen. Daarnaast zou het mogelijk moeten zijn om reviews achter te kunnen laten op de website en de Facebookpagina.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar InAmsterdamtehuur.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ACamp