Klacht: Niet bestaande garantie

op 12 februari 2018 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Zeer slechte ervaring. Heb 2 koplampen gekocht van 193,50 per stuk voor mijn subaru forester. Bleek dat van 1 koplamp de vertikaal verstelling niet werkte, dus contact opgenomen met autodoc hierover. Krijg telefonisch contact met zeer slecht sprekende nederlander en krijg de mededeling dat ik hem retour moet sturen ze sturen een retourformulier. e.a. gedaan toen kreeg ik daarop volgend een gewahrleistungsformulier met enorme hoeveelheid vragen over mijn auto. Ondertussen voor defecte lamp weer een nieuwe besteld, deze eas ineens 70 euro duurder. Maar goed, heb dat formulier ook maar ingevuld en opgestuurd. Vervolgens niets meer gehoord. Heb nog 2 keer gebeld hoe het er mee stond, maar ze verwijzen gewoon naar de leverancier en dat die het in behandeling heeft, en daar kan ik het mee doen. Dit is inmiddels bijna een half jaar geleden. Ik vind het een boevenbende en denk niet dat ik mijn geld nog terug zie. Ik raad dus iedereen af met deze firma in zee te gaan. Ze schijnen ook onder andere namen te opereren.

Terugbetaling van de koplamp, bedrag van 193,50 euro.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henkkas