Klacht: Niet beschermd

op 11 juli 2017 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Op geen enkele wijze is het gelukt om in contact te komen via de mail naar kpn. Ik zit met het volgende ik ben 24 jaar ben in een korte tijd in de problemen gekomen doordat kpn mij diverse abonnementen liet afsluiten Door dit goed te keuren een tijd ging het goed ik betaalde elke rekening die binnenkwam maar op een geven moment ging dat niet meer ik heb tenslotte maar een wajong uitkering . Ik kon elke toestel maar krijgen die ik wilde met natuurlijk als grote gevolg dat de kosten ook behoorlijk hoog waren ik kom een tijd geleden net uit de bewintvoering ik haf alles weer op orde kon na een lange periode van schulden weer normaal leven behaalde mijn rijbewijs . Maar nu komt aan alles weer een eind ik zou zo als het nu staat weer de schuld Hulp in moeten omdat ik de kosten niet meer kan betalen goed je sluit zelf dingen af maar ik werd ook niet beschermd in dit geheel ik kon wel 5 abbos afnemen met grote gevolgen . Ik wil heus wel wat betalen daar gaat het niet om maar ik zou het prettig vinden als kpn een bepaalde deel kwijt schelt er zal geen betalingen plaats kunne vinden hier is geen budget voor . Als we er niet uit komen zouden we richting wsnp moeten

Wanneer kpn mee helpt en facturen en deurwaarders kwijtscheld

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boy24