Klacht: Niet berzorgen, verkeerde producten, niet ophalen..

op 10 juli 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor 23:00 besteld is morgen in huis. Was dat maar waar. Tussen 18:00 en 21:00 op woensdag zou het pakketje met een outfit voor een bruiloft geleverd worden. Niemand geweest. Geen bericht. Contact gehad met de app-chat en dhl zou het de volgende dag alsnog bezorgen. Mijn vriend de gehele donderdagmiddag zitten wachten maar weer geen pakketje. Nogmaals contact gehad en het pakketje bleek 2 huizen verderop bezorgd te zijn. En dat ik dat het pakketje op kon halen. Maar de buren waren een weekend weg… Nog geen pakketje dus. Voor de 3de x contact gehad en zij hadden mij toegezegd dat als ik mijn pakketje die avond en volgende dag niet op kon halen zij mij verder zouden helpen. Zaterdag het pakketje in de app laten retouren. Weer contact opgenomen en zij zouden het doorgeven aan de vermiste pakketjes afdeling en die zouden dan contact met mij opnemen om z.s.m. het geld terug te storten. Echter is ook dit niet gebeurd. Tegen het einde van het weekend het pakketje op kunnen halen, ik open de doos van de schoenen blijken ook de schoenen verkeerd bezorgd te zijn. Het pakketje zou maandag opgehaald worden tussen 14:00 en 18:00 en verrassend… Niemand. Weer contact met Wehkamp dat ik mijn geld terug wilde. Zij vertelden dit maal dat dat pas kan wanneer het pakketje daar is. De beste oplossing was het pakketje af te geven bij een DHL parcelshop. Aangezien ik fulltime werk wordt dat pas zaterdag en dus geen kleding voor de bruiloft en geen geld… Dat is best frustrerend..

Gewenste Oplossing:

Ik snap dat Wehkamp geen invloed heeft op de bezorgingsdienst van DHL. Het zou wel fijn zijn als Wehkamp dan in ieder geval beloftes na komt en het gevoel geeft mee te denken en te helpen.. gehoord worden.Doorgeven aan DHL dat de bezorger nooit is geweest. Dat had mij een stuk minder stress, tijd en zorgen opgeleverd en de volgende keren voorkomen en bespaard. en bovenal een outfit voor de bruiloft.. daar baal ik van.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 10 juli 2017 om 22:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Bij deze lees ik dat een hoop dingen zijn misgegaan tijdens het bezorgen. Ik betreur dat. Zoals je zelf ook al aangeeft in de klacht zijn wij inderdaad afhankelijk van de bezorgdienst, maar dit maakt het natuurlijk niet minder vervelend. Inmiddels heb ik deze klacht ook doorgezet naar de betreffende bezorger, zodat onze bezorging in de toekomst beter verloopt. Om je tegemoet te komen heb ik je per mail een vergoeding gestuurd.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en bij deze wens ik je verder een fijne avond.

Met vriendelijke groet,
webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door ordernummer 122293835