Klacht: Niet bereikbaar/onvolledige informatie

op 22 september 2016 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al mijn boeken waren geleverd, op 1 boek na. Bezorgdatum onbekend. Nouja, dat kan gebeuren. Ik wachten en wachten, maar nog geen boek. Na een maand contactformulier ingevuld, maar nogsteeds niks gehoord. Via social media verschillende kanalen geprobeerd, maar ook niet gelukt. Uiteindelijk klantenservice gebeld en er werd pas na 35!!! minuten opgenomen. Conclusie: boek uitverkocht, en werd pas in maart (het is nu september!!!) geleverd! Fijn om te weten! Wees gewoon normaal bereikbaar en als ik er zelf niet achteraan was gegaan wist ik niet dat het boek allang was uitverkocht!!

Gewenste Oplossing:

Neem de telefoon gewoon eens op, beantwoord mailtjes/berichtjes en wees eerlijk over de leverdatum.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 22 september 2016 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Birgitx