Klacht: Niet bereikbaar, reageren niet op mails, onmogelijk om binnen geldigheid voucher zelfs maar de helft van het aantal afspraken te maken die gekocht zijn

op 31 januari 2014 over Belleza in de categorie Mode

Via vakantieveiligingen een behandeling met IPL gekocht bij Belleza Arnhem. Via facebook zag ik een nette pagina dat positief stemde. Na een search op het internet echter raakte ik bevreesd: tientallen klachten mbt de service en communicatie en de hygiene plus kwaliteit van de behandelingen. Bij het inplannen van afspraken, online, bleek direct dat binnen de geldigheidsduur van devoucher Belleza geen ruimte in hun agenda had om de zestal afspraken in te kunnen boeken. Dit naar hen gemaild met verzoek mee te denken, geen gehoor, geen reactie. Door omstandigheden moest ik helaas de eerste afspraak afzeggen, dit per mail gedaan want telefonisch slecht bereikbaar: geen reactie wel de dag erna een automatisch gegenereerd bericht dat ik mijn afspraak niet moest vergeten. Opnieuw gemaild, opnieuw geen reactie. Vraag is of de volgende behandelafspraak omgezet kan worden in een intake… Geen gehoor, geen reactie. Deze week geprobeerd te bellengeen gehoor… Op basis van de site zie ik inmiddels dat er inde maanden tot en met juni in bijna geen enkele maand nog ruimte is om afspraken te plannen, alleen maart heeft nog ruimte uit mn hoofd. Ik heb hen via hun contactformulier laten weten dat ik de afspraak per direct cancel en geen vertrouwen heb in hun service. Laat staan dat ik er vertrouwen in heb dat een een lichaamsbehandeling goed en discreet kunnen uitvoeren. Afwachten of er nu een reactie komt, maar het vervolg laat zich raden.

Gezien het aantal klachten en feit dat er geen veranderingen zijn sinds de eerste klachten binnenstroomden, is de enige oplossing waar iedereen tevreden mee zou zijn : sluiten! Een andere oplossing is dat vakantieveilingen geen aanbiedingen van bellleza meer online zet.

Alle klachten die gemeld zijn door Netje06