Klacht: Niet bereikbaar en geen reactie op mail en post

op 09 oktober 2017 over Garcinia Cambogia support in de categorie Gezondheidswinkels

Ik was van mening voor 7.50 een proefpakket aan te hebben geschaft. Ik kreeg 60 ! pillen toegestuurd en kort daarna ook een rekening van € 68.00. Daarna direct gaan bellen. Niets of niemand bereikbaar. Gemaild, geen reactie. Geschreven, aangetekend, en mijn pillen retour gestuurd, inclusief een alweer opnieuw ontvangen pakket. Reactie van Garcinia blijft uit. Wel een reactie van een incasso buro, of ik even wil afrekenen, 176.31!

Het bedrijf profileert zich als professioneel maar is dat totaal niet. Ik geef ze nu nog 1 kans: stopzetten van mijn incasso en ook stoppen met het toezenden van de pillen. Dit is niet is waar ik om heb gevraagd.

stopzetten van mijn incasso en ook stoppen met het toezenden van de pillen. Dit is niet is waar ik om heb gevraagd. En dan gaarne binnen 24 uur.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garcinia Cambogia support

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garcinia Cambogia support nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Roza