Klacht: niet bereikbaar en dus geen antwoord op mijn vraag en geen garantie

op 10 augustus 2018 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

zowel via de mail als telefonisch niet bereikbaar. 2 weken geleden mail gestuurd zonder reactie. inmiddels ook al 70 minuten telefonisch in de wacht.
Geen mogelijkheid om mijn klacht te vertellen en eventueel te laten oplossen

bereikbaar zijn en dan antwoord geven op mijn vraag klacht en dit proberen te verhelpen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietsenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 05 september 2018 om 13:35 geantwoord

Beste Louise,

Zojuist heb ik je telefonisch gesproken, bedankt voor jouw tijd!

Telefonisch heb ik je meer uitleg gegeven over de acties die wij voor jou ondernemen.
Ik ga ervan uit dat je nu genoeg duidelijkheid hebt en dat wij er verder goed uit gaan komen.

Mocht je toch nog vragen hebben dan verneem ik dit natuurlijk graag!

Met vriendelijke groeten,
Christiaan - Fietsenwinkel.nl

Heeft op 07 september 2018 om 16:14 geantwoord

Ik heb een goed telefonisch kontakt gehad. Daarin afgesproken dat ik gebeld zou worden om een afspraak te maken voor een servicebeurt aan huis en het doormeten van de accu. Ik ben inderdaad gebeld en hoorde dat mijn probleem (te snel leeg gaan van de accu vanwege te veel ondersteuning op stand 1) niet verholpen werd door het doormeten omdat mijn probleem een probleem van de motor of sensor was en dat dit iets was van de garantie. Degene die mij gebeld heeft, zou dit terug koppelen aan fietsenwinkel en zij zouden dan eerst kontakt met mij opnemen om dit probleem op te lossen alvorens er een onderhoudsbeurt gegeven werd. Inmiddels is het al weer ruim 2 dagen geleden dat ik iets heb gehoord. Probleem speelt dus nog steeds en ik ben nog steeds in afwachting van een oplossing van mijn probleem.

Alle klachten die gemeld zijn door llindeboom