Klacht: Niet bereikbaar

op 08 juni 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede dag, ik probeerde voor een client, René Vosselman te bellen voor een betaling regeling, maar na tien min. in de wacht te hebben gestaan , werd de verbinding verbroken, dit gebeurd meerdere keren en nu word ik gedwongen dit via de mail te doen, waardoor de veiligheid voor zijn privé in het geding kan komen. Ik hoop dat u hier iets mee kan. Vriendelijke groet….. Stichting nazorg direct.

Gewenste Oplossing:

Wanneer zij contact met ons opnemen. Dit kan op Tel. Nummer 0617328491 .

Bericht van Syncasso

4 jaren geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door Brian nu