Klacht: Niet bereikbaar

op 01 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Al diverse keren deze week gebeld omdat ik de status van mijn bestelling wil weten, er wordt gewoon niet opgenomen en telkens 1 zinnetje dat iedereen bezet is??? 2x een mail gedaan wederom om de status van mijn bestelling te laten weten, ook geen reactie. Ik sta nu op het punt het bedrag dat ik reeds betaald heb, terug te vorderen via de bank. Belachelijk dit!! Binnen 1 a 2 werkdagen wordt het verzonden zeggen ze dan…..

Dat mijn bestelling verzonden wordt, ik heb niet voor niks betaald.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 11 januari 2017 om 19:44 geantwoord

Beste mevrouw Theloosen, allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Wat vervelend om te lezen dat u een nare ervaring heeft opgedaan bij Perry Sport. Dat er niet gereageerd is op uw mail is zeker niet de normale gang van zaken bij onze klantenservice. Helaas konden wij uw bestelling niet leveren aangezien het niet meer voorradig was. Ik zie in mijn systeem dat het bedrag op 8 juli is teruggestort op het bij ons bekend zijnde rekeningnummer. Nogmaals mijn excuses voor de vertraging en de teleurstelling. Groeten van de Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door Thelob