Klacht: Niet bepaald klantvriendelijk

op 14 juli 2012 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik doe elke zaterdag bij de Lidl en Ah boodschappen. eerst komt lidl op mn pad en daarna de ah. Ik heb dan een tas in mijn kar van de lidl. ik heb meerdere keren gevraagd of ik die af moest geven of dat ik hem gewoon mocht laten staan. mij werd verteld dat ik hem ook gewoon mocht laten staan in mijn (lidl) kar.. nu kwam ik vandaag net als altijd weer aan de kassa en daar werd mij meegedeeld dat ik hem voortaan maar bij de sigarettenbali moest afgeven. Nu vind ik afgeven geen enkel bprobleem.. want ik betaal nou eenmaal netjes mijn boodschappen ah!! maar het is ook nog eens harstikke druk bij de bali dus dat betekend dat ik eerst een hele poos moet wachten om mijn tas af te kunnen geven en daarna die hele poos weer om hem op te halen.. pff ik rij voortaan nog veel liever naar een andere winkel die veel verder zit!

Gewenste Oplossing:

Een vaste regel ervoor maken! dus voor aan de desbetreffende ah. een bordje met die regel! zodat iedereen het moet doen en ook iedereen ervan weet..

Alle klachten die gemeld zijn door Dnies