Klacht: niet bellen of internet in buitenland

op 18 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

een paar maanden geleden heb ik een galaxy gekocht en daar uw simkaart in gedaan. WErkt naar volle tevredenheid alleen nu was ik enige tijd geleden in het buitenland en kon ik niet op internet….terwijl ik dat wel met de nokia kon…kunt u mij vertellen hoe dat mogelijk is

Gewenste Oplossing:

dat ik gewoon weer op internet kan in het buitenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 20 juli 2012 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Als je in het buitenland aankomt, dien je je telefoon uit te zetten. Zet je telefoon vervolgens weer aan en toets een 1 in voor je normale pincode (bijvoorbeeld als je pincode 3303 is toets dan 13303). Zo weet je telefoon dat deze in het buitenland is. Voor andere vragen over gebruik van mobiele telefonie in het buitenland kunnen klanten de Virtuele Assistent op onze site raadplegen: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel.html Ook op ons forum is informatie te vinden hierover: https://forum.tele2.nl/

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jantinevalkenburg