Klacht: Niet beantwoorden vragen en extreem slechte communicatie

op 28 augustus 2017 over FedEx in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6 weken geleden is een zending uit China in beslag genomen door de douane voor extra controle. Navraag bij FedEx over de status van dit pakket is nagenoeg onmogelijk. Communicatie is dramatisch slecht. Ze blijven zich achter procedures verstoppen en zijn totaal niet flexibel om mee te werken naar een oplossing. Bij aangeven hoe urgent het voor ons bedrijf is dat deze zending vrijgegeven wordt is de reactie extreem bureaucratisch en zelfs na 5 keer vragen of er svp gebeld kan worden om even telefonisch te overleggen wordt er totaal niet gereageerd. Wat mij betreft het schoolvoorbeeld van totale incompetentie.

Gewenste Oplossing:

Als mijn contact persoon van FedEx de moeite wilt doen om de vragen te beantwoorden en even te bellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FedEx

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FedEx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EnzyPep