Klacht: Niet alle emails worden ontvangen

op 24 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang geen emails die als reply op mijn eigen mails verstuurd zijn. Ook andere mails komen niet allemaal door!. Bij mijn eerste melding (telefonisch en schriftelijk) aan Ziggo werd gemeld dat er snel naar een oplossing gezocht zou gaan worden, maar dat het in het slechtste geval wel 72 uur kon duren. Nu zijn we ruim een week verder en krijg ik doodleuk de melding dat het in totaal wel 15 dagen (!) kan duren; da’s een slordige 360 (!) uur, en ondertussen ontvang ik geen mailreacties …

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn email weer binnen een dag naar behoren werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tvarendonk