Klacht: Niet afhandelen

op 11 mei 2017 over www.tagged.com in de categorie Social Media

Luister hoezo handelen jullie mijn melding niet? Iemand loopt mij te dreigen racistisch uitspraken te doen mij te bespioneren met verschillende profielen ze loopt mij voor alles uit te schelden ze heeft mijn foto gestolen en gebruikt die nu als haar profiel foto met rare uitspraken op haar profiel naar andere mensen toe en ze heeft geprobeerd om in te loggen op mijn google account dit gaat tegen alle richtlijnen in van de wet en van tagged zelf beter handelen jullie dit dus wel af anders ga ik juridische stappen ondernemen naar die persoon toe maar ook richting tagged toe iemand doet zich voor als mij doe effe normaal jullie horen hierin op te treden dit is identiteit fraude met slechte bedoelingen

Als die profielen die ik eerder al opgenoemd heb definitief geblokt en verwijderd worden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over www.tagged.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over www.tagged.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dvb1988