Klacht: niet afhalen van oude ty

op 28 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

vorige vrijdag werd mij een bieuwe tv geleverd door bemiddeling van makro
aangezien ik de eerste klant was kon de oude niet mmeegenomen worden er werd gezegd dat die zou opgehaald worden na telefoontje dit kwam echter nirt en maandag late namiddag kreeq ik een mailtje dat de volgende dag er een afspraak zou zijn hetgeen niet het geval was en inderdaad ben thuisgebleven tot 13/35 maar moest toen dringend ,aar een afspraak …buj het thuiskomen vond ik een bericht dat zij op 13/45 aan de deur geweest zijn mijn vraag wanneer wordt het toestel opgehaald ??? na afspraak telefoon 0475426514

tel voor een afspraak

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 05 augustus 2016 om 13:09 geantwoord

Geachte heer, mevr. Anciau,

Allereerst onze excuses voor de vertraging van het ophalen van uw oude apparaat. Ik zie dat mijn collega's inderdaad een nieuwe order hebben ingezet, zodat er een afspraak gemaakt kon worden voor milieuretour. Helaas trof de koerier niemand thuis aan, zoals u ook aangaf.

Ik heb er direct voor gezorgd dat u nu een mail krijgt waarin u een nieuwe afspraak kunt maken. Nogmaals mijn excuses dat u zo lang heeft moeten wachten.

Ik wens u een fijne dag toe,

Kira
WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door lili anciau