Klacht: Niet afgeleverd / Geen reactie klantenservice

op 18 juli 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Woensdag 13-07-16 een retourpakketje aangeboden via een Kialapunt. Het pakketje is 18-07 nog niet ontvangen bij de webshop terwijl ik inmiddels met spoed wacht op het vervangende product.
Ik had donderdag 14-07 al via het contactformulier van Kiala naar de status gevraagd omdat ik het pakket niet kan traceren op een of andere wijze.
Geen reactie tot op heden.
Slechte klantenservice, die bovendien niet telefonisch bereikbaar is en dit naast een traag (og helemaal niet?) leverende Kiala.
Ik had de dag erna een ander pakketje retour gestuurd via PostNL en die was er gewoon de volgende dag.

Als de klantenservice contact opneemt maar vooral als ze snel het pakketje afleveren.
Dit is mijn eerste en laatse keer dat ik met Kiala iets ga regelen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Reactie van de melder van de klacht gerko511

8 maanden geleden - Inmiddels bericht ontvangen van Klacht.nl dat Kiala mijn klacht niet in behandeling neemt. Zo gaat Kiala dus met haar klanten om. Ze hebben geen telefoonnummer waarop je ze kunt bereiken, vul je een formulier in met vragen (was nog niet eens een klacht) op hun website, dan wordt daar gewoon niets mee gedaan. Maandagavond 18-7 gemaild naar het Kialapunt, krijg pas woensdagochtend reactie dat het echt donderdag verstuurd is en dat ik contact kan opnemen met Kiala. Ja, dat gaat dus niet lukken. Gisteren (dinsdag) is het pakketje overigens alsnog aangekomen op de plaats van bestemming (heeft er dus 6 dagen over gedaan) en komt het allemaal wel goed. Het vervangende product komt daardoor nog net op tijd voor de vakantie bij mij terecht. Geen Kiala/UPS meer voor mij!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerko511