Klacht: Niet adequaat afhandelen van klachten

op 30 november 2016 over SendCloud in de categorie Software

Heb inmiddels tientallen klachten ivm de verzending via DHL en Fadello.
Klachten worden aangenomen en er wordt je het gevoel gegeven dat er iets mee gedaan wordt, maar je hoort er daarna meer iets van.
Tevens kun je geen of pas na erg moeilijk doen (dreigen met rechtsbijstand) slechts gedeeltelijk je geld terug ontvangen.

Als de vervoerder zijn afspraken niet nakomt dient deze de verzendkosten te vergoeden, Tevens dienen verloren pakketten vergoed te worden zonder dat je daar zelf nog vele malen achteraan moet tot je het opgeeft en er niks meer van terug hoort vanuit sendcloud zelf

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door SendCloud in behandeling genomen

Bericht van SendCloud

1 dag geleden - Hi Michel, Ik vind het erg vervelend dat er een aantal zendingen mis zijn gegaan. Wij streven er naar te reageren binnen 24-uur, bij zendingsgerelateerde zaken zijn wij afhankelijk van de vervoerders, wat soms extra vertraging kan opleveren. Wat betreft de vergoeding van verzendkosten, wij dienen eerst een bevestiging van uitkering terug ontvangen van de vervoerders, voordat we tot uitkering over kunnen gaan. Wij doen ons uiterste best om dit voor onze klanten zo snel mogelijk af te handelen. Inmiddels hebben we voor een zending uitsluitsel dat deze vergoed wordt, en dit hebben we ook direct voor je gecrediteerd. Voor overige openstaande cases hebben we nog een extra reminder gestuurd naar de vervoerders. We hopen hier z.s.m. uitsluitsel over te kunnen geven. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tom van den Heuvel

Alle klachten die gemeld zijn door mv83oss