Klacht: Niet accepteren van de korting bonnen

op 01 mei 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Wij waren vandaag 01-05-2016 bij de Gamma in Geleen omdat we met een verbouwing bezig zijn hadden wij een aantal kortings bonnen waaronder 3 van 5,- euro die alleen geldig waren op zondag 01-05-2016 …..Bij de kassa kwamen we daar pas achter omdat wij niet zo heel veel hadden hebben we twee bonnen van 5,- euro aan mensen gegeven die achter ons in de rij stonden die hier heel blij mee waren….
Nu had mijn man afgelopen week een ander pasje gekregen ,zijn oude pasje werkten niet meer ,en dit dus ook gelijk heeft weg gegooid.Echter wat bleek bij de kassa wij maar dus ook de mensen die wij de bonnen hadden gegeven konden de bonnen niet gebruiken omdat ze op het oude pasje stonden waar we dus de bonnen op hadden gekregen maar weg gegooid hadden.
Het zou wel zo sympathiek zijn geweest van de caissiére als ons even had verteld het oude pasje nog niet weg te gooien hadden wij en de andere mensen er tenminste nog iets aan gehad.

Het zou fijn zijn als de gamma duidelijk zou zijn over het gebruik van de bonnen en het zou niets hoeven uit maken wie de bonnen gebruikt ......Koppel de bonnen dus los van een pasnummer ..

Op deze manier hoef ik geen bonnen meer en zal ik nooit meer mijn pas gebruiken .
Vind het een beetje mensen voor de gek houden

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marje55