Klacht: Niet aangesloten op afgesproken datum

op 22 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik had eind mei een abonnement aangevraagd met nummberbehoud met een afkoop van mijn vorige provider. Dit is doorgegeven via de partner van Tele2. Tele2 geeft aan dat de partner dit heeft doorgegeven, maar niet op de juiste manier. Daarvan ben ik, de klant, pas na 3 maanden op de hoogte gesteld. Eerst werd ik verteld dat mijn vorige provider het nummberbehoud weigerde, omdat de simkaartnummer verkeerd was. Toen ik aantoonde dat dit niet zo was, kwam Tele2 met een ander excuus, dat de partner de afkoop notitie niet goed had doorgegeven. Ik vind dit niet netjes van Tele2, hoe hiermee is omgegaan. Als gevolg hiervan heb ik 3 maanden lang bij mijn vorige provider moeten blijven, daar extra kosten (60 euro) gemaakt, bovendien ben ik niet in staat geweest om gebruik te maken van mijn nieuwe abonnement.
Ik heb ook al een klacht ingediend bij Tele2, maar zij geven geen gehoor na 2.5 weken.

Compensatie in de vorm van upgrade van 1GB data naar 4GB
Korting op abonnementsbedrag
Eenmalige tegemoetkoming van mijn verlies bij vorige provider de afgelopen 3 maanden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ali Naimi