Mijn Klacht:
Op 9 januari 2015 hebben we iets besteld bij noizz en dat word via jullie bezorgt en is tot op heden niet bij ons bezorgt. Nu hebben wij al contact opgenomen met het betreffende bedrijf en het was wel verzonden in januari. Ze hebben het serieus genomen en hebben het opnieuw opgestuurd en hebben we het een dag later in de bus gehad.. Nu is mijn vraag waar is dat paketje van januari gebleven?
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als het pakketje boven water komt okal hebben we de 2de wel gekregen

