Klacht: Niet aangebeld noch telefonisch gebeld.

op 31 augustus 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had netjes bij OPD aangegeven dat ik mijn pakket graag geleverd had na 18:30 aangezien ik moest werken. Vervolgens kreeg ik een bericht dat mijn pakket bezorgd zou worden tussen 16:34 en 18:34. Nou goed, ondanks dat ik had gevraagd of het na 18:30 zou kunnen, ben ik ermee akkoord gegaan en heb ik extra vrij genomen van mijn werk om het pakket te ontvangen.

Vervolgens krijg ik om 16:24 bericht dat de koerier langs is geweest en er niemand thuis was?! Ik zat vanaf 16:00 beneden op de bank te wachten om het pakketje in ontvangst te nemen! Er is nooit aangebeld. Vervolgens heb ik eerst een kwartier met mijn provider, Tele 2, aan de lijn gehangen en werd ik doorgestuurd naar het 0900-nummer van OPD.

Toen weer aan de lijn gehangen met OPD. Ik kreeg te horen dat ze zouden kijken of er nog iets te regelen viel en ik zou terug worden gebeld. Ondertussen waren we een uur en een kwartier verder en had ik nog geen telefoontje ontvangen. Uiteindelijk maar zelf gebeld, kreeg ik een arrogante man aan de lijn. Kon ik die persoon weer het hele verhaal uitleggen om uiteindelijk te horen ”we hebben nog geen antwoord gekregen op ons bericht naar de afdeling planning en kunnen nu verder niks doen”. Ik vind het dan ook zeer spijtig voor de medewerkers van OPD dat ze niet onderling kunnen bellen om snel reactie te krijgen. Dit is zeker te veel gevraagd.

Uiteindelijk, om 20:30 werd ik terug gebeld, terwijl de koeriers om 21:00 stoppen met bezorgen. Ze konden het pakketje vandaag helaas niet meer bezorgen, maar morgen en overmorgen kon dit ook niet want ze zaten helemaal vol. Het excuus van de koerier was als volgt: hij was om 16:24 bij mijn huis gearriveerd en las toen de oude notitie dat ik moest werken tot 18:30 (terwijl ik ondertussen al vrij had genomen aangezien hij toch eerder dan 18:30 wou komen en ik kon deze notitie niet meer verwijderen). Vervolgens heeft hij mij blijkbaar gesproken (ze wisten niet of dit telefonisch of fysiek was). Maar het grappige is, ik heb nooit een koerier van OPD gesproken.

Wie gaat nu mijn wacht tijd, de uren die ik vrij nam op mijn werk, de kosten voor het 0900-nummer en de tijd die ik gemist heb met deze mobiel vergoeden?

Ik ben tevreden zodra OPD ervoor zorgt dat ze mij morgen deze mobiel leveren tussen 17:00 en 19:00. Deze keer geen minuut vroeger en geen minuut later en nu wel echt bellen wanneer ze komen zoals ze ''zogenaamd'' moeten doen. (dit lees ik uit andere antwoorden op klachten)

Ik verwacht dit als een tegemoetkoming voor mijn verliezen zoals in de klacht aangegeven in de laatste alinea.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 21 september 2017 om 00:26 geantwoord

Beste, vervelend om te lezen dat de levering niet succesvol was en de klacht naar u idee niet snel genoeg is opgepakt. Ik ga het intern opnemen. Ik zie dat het pakket alsnog is geleverd dit vind ik fijn om te lezen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, OPD

Alle klachten die gemeld zijn door BenSteffanie