Klacht: Niet aangebeld

op 21 juli 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

vandaag vrijdag 21 juli 2017 tussen 16:30 en 19:30 zou mijn telefoon bezorgt worden.I.v.m de warmte is het gordijn in de kamer dicht.
De koerier heeft niet aangebeld terwijl we wel thuis waren.De bel is in de tuin hoorbaar maar ik ben al vanaf 16:00 thuis en heb geen bel gehoord maar wel een oud briefje in de bus dat ik niet thuis was.
nu probeer ik OPD te bellen maar ook dat lukt.
ik baal hier behoorlijk van want nu moet ik nog langer op mijn bestelling wachten.

Als de chauffeur nog in de buurt is het als nog komt afleveren

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Online Pakket Dienst

2 maanden geleden - Goedemiddag! Vervelend om te lezen dat de eerste afleverpoging van uw pakket niet succesvol is geweest. We gaan ervanuit dat onze koeriers ook altijd aanbellen als ze bij de klanten aan de deur komen. Ik zal dit voor de zekerheid nog navragen bij de koerier die de eerste keer bij u aan de deur is geweest. Ik zie in ons systeem dat uw pakket een dag later wel succesvol bij u is geleverd. Met vriendelijke groeten, Online Pakket Dienst

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 31 juli 2017 om 11:09 geantwoord

Beste Henriette,

Omdat het pakket ondertussen is geleverd en we helaas niet kunnen achterhalen of de koerier daadwerkelijk is langs geweest gaan we over tot sluiting van de klacht. De koerier geeft aan wel aangebeld te hebben maar dit is zijn woord tegen het uwe. We hebben de koerier in ieder geval aangesproken en nogmaals benadrukt dat hij altijd aan moet bellen(mocht daar enige twijfel over bestaan).

We wensen u veel plezier met uw bestelling.

Online Pakket Dienst.

Alle klachten die gemeld zijn door jet-oscar