Klacht: Niet aan de afspraak gehouden

op 03 augustus 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben niet zoals afgesproken gebeld over de bezorgtijden (zou maandag 31 juli gebeuren) van de levering van vandaag. Tijdens het ontbijt vanmorgen ontdekte ik via de website dat het tussen 08.20 en 11.20 zou zijn. Dan ga ik snel douchen zei ik tegen mijn zoon v. 13 jr. en precies tijdens dat ik douchte is er bezorgd. Mijn zoon vroeg of ze het naar boven wilden brengen maar dat stond nergens zeiden ze. Dus hebben ze alles beneden achtergelaten en hebben mijn zoon ervoor laten teken. In de winkel is dat wel afgesproken en er staat ook op de bon dat het naar de eerste etage moet. Aangezien ik zelf rugklachten heb wil ik dat ze vandaag alsnog de boel naar boven komen brengen. Aan de telefoon sta ik inmiddels 29 min in de wacht. schandalig.
En ook datum van montage anders dan afgesproken.
Klantenservice 0900 nr reageerde niet, niemand kwam aan de telefoon

Gewenste Oplossing:

Snel oplossen en aan de afspraak houden.
Gaarne geld terug van bezorging en montage

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sjamie