Klacht: niet aan afspraak houden

op 18 december 2012 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

KPN zou terugbellen voor aanbieding en zorgen voor bevestiging afspraak inzake klacht overlijdensakte, mooi niet dus er is nog geen oplossing alleen maar loze beloften

Gewenste Oplossing:

afspraken nakomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

KPN Mobiel

Heeft op 19 december 2012 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste dingens2410,

Allereerst mijn oprechte excuses voor het niet terugbellen. Ik heb mijn collega's er opnieuw op geattendeerd, en als het goed is ben je inmiddels gebeld.
Ik kan je wel mededelen dat de wijziging correct is doorgevoerd, en dat zul je ook terugzien op de komende facturen. Nogmaals mijn excuses voor het niet terugbellen, en ik ga er van uit dat mijn collega's je een passend aanbod hebben gedaan.

Met vriendelijke groet,

Daan
KPN Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dingens2410