Klacht: Niemand wil verder mee helpen.

op 04 juni 2021 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 02 mei heb ik mijn chipkaart opgeladen bij metro station Holendrecht, bedrag 50 euro, helaas kom ik daarna achter bij inchecken dat de kaart was verlopen op februari 2021, dus ik heb nu 50 euro voor niks betaald.
ik heb het bewijs dat 50 euro is naar CVB afgeschreven.
ben naar Arena gegaan GVB service balie, mevrouw zei je moet naar dit nummer die gaan over automaat bellen, ik heb naar dat nummer gebeld krijg ik te horen, dat het niet via hun gaat, ben weer terug naar ser5vice balie centraal station krijg ik te horen, dat ik via GVB claim formulier mijngeld terug vragen.
ben naar GVB site maar ik zie nergens claim formulier staan.
ben nu echt machteloos en ik weet niet wat ik moet doen. het gaat om chip kaart nr ; 3528040082134045.
Alvast bedankt en hoop dat u mee verder kunt helpen.
Groet,
A. Messaoudi
0638750490
[email protected]

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aziz Messaoudi