Klacht: Nicer dyser plus

op 28 juli 2015 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 28 juli 2015 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 28 juli jl. telefonisch contact gehad met de klant. Tommy Teleshopping hanteert een jaar fabrieksgarantie. Binnen die jaar kan de klant een omruiling maken met betrekking tot defect. Uit onze administratie is gebleken dat het defect reeds buiten de 1 jaar garantieperiode valt. Daar het artikel in februari 2014 is aangeschaft. Echter, wij gaan met uitzondering éénmalig en zonder garantie alsnog het defecte onderdeel vervangen. Daar wij zorgdragen de nazending spoedig af te leveren op het door de klant opgegeven adres. Wij verwachten de nazending in de loop van de week te bezorgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Christiaansen